Temuduga SPA Jawatan Pegawai Sains Gred C41


Adakah anda sudah mohon jawatan Pegawai Sains Gred C41 di SPA sebelum ini? Jika anda sudah dipanggil untuk temuduga (interview) kandungan laman ini sangat penting untuk anda!! Teruskan membaca.
“Saya Akan Beri Anda Panduan Bagaimana Anda Juga 
Boleh Lulus Dengan Cemerlang Temuduga Pegawai Sains Gred C41 Melalui Temuduga Teknikal Dan Berjaya Seperti Saintis Malaysia Yang Lain!!"
Dengan ini saya

MEMPERKENALKAN!!!!


PANDUAN TEMUDUGA TEKNIKAL PEGAWAI SAINS


Serta Contoh Soalan & Jawapan Gred C41

Panduan Temuduga Teknikal Pegawai Sains Gred C41 ini dicipta untuk memudahkan para calon temuduga yang pertama kali mahupun yang pernah gagal berkali-kali di dalam temuduga di SPA.
Panduan ini adalah satu usaha bagi menjimatkan masa anda yang bersusah payah untuk mencari maklumat mengenai Pegawai Sains Gred C41 atau lebih mudah buat 'homework' untuk berjaya temuduga.
Percaya Atau Tidak?!

'Homework' anda boleh dikurangkan hanya dengan membaca buku ini. Kenapa? Saya sudah buat 'homework' tersebut untuk anda! Ya! Untuk Anda!
Bina masa depan anda sebagai seorang saintis negara dimulakan dengan melepasi peringkat tunggal untuk mendapatkan Jawatan Pegawai Pegawai Sains Gred C41 iaitu TEMUDUGA!!!
Ya! Hanya dengan LULUS temuduga anda dapat jawatan TETAP tersebut! Tidak perlu peperiksaan! Tidak Perlu Penilaian! Tidak perlu Pengucapan Awam!
Lihat contoh dibawah ini. Anda mungkin tersenarai dari 13611 orang pemohon yang berjaya dipanggil untuk menunjukkan KEHEBATAN masing-masing berlawan dengan 100 calon yang lain untuk menempatkan diri untuk 14 tempat bertuah! Adakah ini masanya untuk anda membuat 'homework' Ala Kadar? Asal Lepas? Ala Belasah Je?
Di bawah ini lihatlah berapa ramai calon yang memohon pekerjaan kerajaan dan berapa banyak yang di panggil temuduga. Daripada banyak permohonan hanya beberapa sahaja yang dapat berkhidmat sebagai penjawat awam setahun. Adakah ini masanya untuk ada biarkan sahaja peluang di depan mata anda sekarang ini? Adakah anda mahu gagal? Dapatkan panduan ini sekarang! Klik sini untuk tempahan.
Ingat! Sekali anda gagal agak susah untuk anda mencuba lagi kerana mereka (Penemuduga) melihat bahawa anda seorang yang tidak cukup kreatif dan inovatif untuk menjadi seorang penjawat awam dan saintis unggul negara!
Anda adalah orang yang bertuah kerana saya akan bantu dan beri panduan yang cukup ringkas tetapi padat! Teruskan membaca…
Adakah Anda Salah Seorang Dari Golongan Ini??
  1. Mempunyai Cita-Cita Untuk Menjadi Saintis
  2. Mempunyai Ijazah Pertama (Pelbagai Bidang) Dari Universiti
  3. Penganggur Yang Baru Tamat Pengajian Di Universiti
  4. Pemburu Pekerjaan Yang Masih Tidak Bekerja
  5. Pekerja Yang Mahu Bertukar Kepada Pegawai Kerajaan
  6. Mahukan Cabaran Dalam Pekerjaan
  7. Mahukan Pekerjaan Tetap Yang Menjamin Masa Depan
  8. Pekerja Yang Tidak Suka Kepada Kerja Rutin Harian
  9. Dipanggil Untuk Temuduga Jawatan Pegawai Sains Gred C41
  10. Pernah Gagal Temuduga Pegawai Sains Gred C41
Jika Ya, Anda Pasti Ada Masalah Seperti Berikut:
  1. Tidak tahu bagaimana hendak membuat persiapan kearah menuju cita-cita sebagai seorang Saintis
  2. Tidak yakin bahawa Ijazah anda sesuai atau tidak untuk jawatan Pegawai Sains
  3. Masih tidak di panggil untuk temuduga setelah lama menamatkan pengajian
  4. Tidak pernah menghadapi temuduga SPA
  5. Seringkali gagal dalam temuduga walaupun mempunyai keputusan ijazah yang baik
  6. Tiada panduan temuduga untuk jawatan yang spesifik
  7. Tidak tahu kelebihan dan keuntungan bekerja sebagai seorang Pegawai Perkhidmatan Awam di Malaysia
  8. Seringkali diberi tugas seperti seorang kerani yang hanya melakukan tugas rutin
  9. Kurang berkeyakinan semasa temuduga kerana tidak ada sebarang persediaan dan panduan yang meyakinkan
  10. Dibayangi mitos bahawa ‘Kerja Kerajaan Perlukan Kabel '
  11. Temuduga Pegawai Sains tetapi and baca tips dan panduan Pegawai Tadbir Diplomatik.
  12. Temuduga pertama lalu anda membaca semua tips dan panduan dalam buku Malaysia Kita. Hahaha…
  13. Dan banyak lagi…
Sebenarnya inilah masalah dan punca kegagalan seorang calon temuduga Jawatan Pegawai Sains Gred C41. Anda tidak tahu persediaan dan panduan yang betul. Jangan risau, artikel saya akan membimbing anda untuk berjaya kelak. Kenapa??? Wajib teruskan membaca!
Tahukah Anda??
  1. Jawatan Pegawai Sains adalah jawatan yang sangat istimewa.
  2. Jawatan Pegawai Sains senang naik pangkat kerana tidak perlu tunggu kekosongan pos pegawai terdahulu.
  3. Kurang kerja rutin yang membosankan kerana anda hanya akan fokus kepada bidang dan tajuk penyelidikan sahaja.
  4. Jawatan paling banyak ke luar Negara untuk tujuan mesyuarat antarabangsa, membuat kajian, dan pemindahan teknologi selain Jawatan PTD.
  5. Jawatan yang akan memastikan anda dibiayai dengan percuma oleh kerajaan untuk melanjutkan pelajaran kepada peringkat Doktor Falsafah.
  6. Mempunyai peluang paling cerah untuk mendapat jawatan bergred JUSA Khas (VK7) seperti Professor Universiti.
  7. Dan Banyak lagi! Sila Klik Disini .
Tahukah Anda Lagi??
  1. Panduan ini di reka oleh seorang yang pernah menemuduga lebih 100 calon temuduga dan meluluskan lebih daripada 50 orang calon.
  2. Panduan ini di tulis rapi oleh seorang yang pernah lulus temuduga dengan jayanya.
  3. Soalan dan jawapan teknikal ini adalah soalan yang PERNAH DI TANYA.
  4. Lebih 40 orang Pegawai Sains Gred C41 pelbagai jabatan, agensi dan kementerian menyumbang untuk berkongsi soalan dan jawapan yang pernah ditanya kepada mereka untuk di muatkan dalam panduan ini.
  5. Panduan ini hanya satu-satunya panduan yang memberi tips yang sesuai untuk anda fikirkan dan lakukan bagi setiap soalan yang di tanya temuduga.
  6. Tips-tips dan panduan hanya fokus kepada bidang dan jawatan Pegawai Sains.
  7. Strategi dibongkar untuk menguasai temuduga dan menjadikan anda calon yang dipilih.
Ya! Lebih 40 orang memberikan soalan-soalan mereka.. Anda boleh kumpul seramai itu??
Punca kegagalan temuduga masa kini adalah kerana salah dari persediaan untuk menghadapi temuduga. Adakah perlu anda baca buku Malaysia Kini untuk temuduga Pegawai Sains? Apa kajian awal yang perlu anda lakukan? Semuanya di jawab dalam panduan ini....
Panduan Ini Harus Dimiliki!
"Ebook yang serba padat dan superb ini sangat sesuai untuk newbies! Jika anda dipanggil temuduga jawatan teknikal seperti SO (Science Officer), saya cadangkan ebook panduan ini. Calon temuduga tidak perlu bersusah payah mencari info-info lain mengenai temuduga teknikal lagi. Dalam ebook ini sudah lengkap segalanya!"
"Mungkin saya boleh katakan bahawa ini bukan masa untuk anda mencari info lagi tapi anda sudah mula praktis ditemuduga, praktis jawapan, lengkapkan ilmu pengetahuan. Bagaimana? Saya yakin maklumat dalam ebook En. MA Syafiq ini sudah memadai untuk anda. "
Sangat Mudah Difahami
"Terlalu banyak saya perhatikan panduan-panduan temuduga yang di jual pada masa kini. Maknanya calon-calon temuduga sekarang lebih mudah untuk menghadapi cabaran temuduga."
"Semua telah tersedia. Namun, banyak panduan secara rambang, terlalu panjang dan terlalu fokus kepada soalan-soalan umum. Natijahnya, dalam temuduga teknikal yang di katakan Tn. MA Syafiq Yunos biasanya memang kurang pertanyaan mengenai soalan umum."
"Boleh saya katakan dari pengalaman saya, hampir 80% soalan temuduga saya adalah soalan teknikal! Soalan dan jawapan yang dikumpulkan dalam buku ini sememangnya bagus sekali dan mudah difahami kerana didatangi dengan tips bagi setiap soalan!"
Panduan Teknikal Memang Sukar Dicari
"Saya amat kagum kerana MA Syafiq mampu menghasilkan panduan selengkap ini. Bukan mudah untuk mengumpulkan soalan-soalan teknikal yang pernah keluar dari mulut penemuduga untuk direkodkan. Paling hebat ialah dapat mengumpulkan soalan-soalan tersebut dari lebih 40 orang Pegawai Sains yang sedang berkhidmat dan pernah lulus temuduga!"
"Ini adalah satu inisiatif yang bagus untuk memastikan calon temuduga benar-benar bersedia dan tahu apa yang perlu serta apa yang tidak perlu dilakukan semasa menghadiri temuduga. Terus-terang jika panduan ini ada dahulu, sudah pasti saya beli segera, maka tidak perlu saya habiskan banyak masa untuk mencari tips-tips yang tidak sesuai dengan jawatan sekarang ini. Pastinya temuduga anda kali ini semakin sengit…."
Sekarang diperkenalkan kepada anda produk-produk Panduan Lengkap Temuduga Teknikal Pegawai Sains Beserta Contoh Soalan dan Jawapan Teknikal seperti dibawah:

Beli sekarang atau harga akan dinaikkan!

Nikmati diskaun 60% untuk hanya 100 pembeli terawal sahaja!

Harga Pakej Lengkap Semua Produk hanya RM 135 RM 66 sahaja. Diskaun 50%. Ini merupakan produk yang berkualiti dan tidak akan anda dapat dipasaran luar. Soalan dan jawapan temuduga initidak anda jangka dan perolehi dari mana-mana pihak ! Dengan Resume Pilihan Terbaik.
USD22$ ONLY!!!
Pakej produk ini mengandungi Soalan & Jawapan Teknikal yang bakal dihadapi oleh calon temuduga Pegawai Sains Gred C41. Bukan sebarang soalan umum yang boleh anda jumpai dan temui di internet. Ini merupakan soalan-soalan Khas untuk jawatan paling hebat dan bertaraf antarabangsa sepertiAlbert Einstien, JJ Thompson, Alexander Graham Bell, John Dalton, Sir Alex Newton, Max Laue dan ramai lagi. Percayalah anda akan bakal bergelar MALAYSIAN SCIENTIST !!!
Tuan/Puan, hanya MINGGU ini sahaja saya sertakan buku 123 Strategi Mantap Temuduga! Ya! Hanya Minggu ini kerana buku ini sudah dihantar ke pihak penerbit untuk disemak dan diedit oleh editor untuk diterbitkan dalam masa terdekat!!
EDISI TERHAD!!! HANYA SATU MINGGU!!!
Biar Betul Ada Panduan Ni
Sekalung tahniah saya ucapkan kepada sahabat saya En. MA Syafiq Yunos kerana Berjaya menerbitkan Panduan Temuduga Teknikal Pegawai Sains ini.
Pada mulanya En.Syafiq hantar mesej kepada saya untuk mendapatkan soalan-soalan yang pernah ditanya semasa saya temuduga dulu, saya ingatkan hanya untuk membantu rakannya, tetapi apabila diberitahu, soalan-soalan tersebut bukan untuk rakannya sahaja, malah untuk semua calon temuduga Pegawai Sains Gred C41.
Ini sudah bagus dan saya cadangkan buku ini harus di beli oleh calon-calon gred C41 kerana dahulu, saya tiada sebegini ramai kawan yang telah lulus temuduga gred C41 untuk dijadikan rujukan. Kini, sungguh bertuah calon temuduga yang memiliki kelebihan ini…
Terima kasih kerana anda setiap membaca sehingga ke tahap ini. Bagi tidak mengecewakan anda, kami berikan produk panduan PERCUMA untuk anda muaturun secara PERCUMA! Sila gunakan panduan ini sebaik-baiknya. Sila isikan nama dan alamat email dan anda akan terima panduan tersebut dalam beberapa saat sahaja!


Semoga anda mendapat manfaat daripada ilmu yang saya berikan kepada anda. Semoga anda berjaya dalam temuduga nanti dengan cemerlang. Saya nantikan komen anda di pegawaiteknikal@gmail.com jika anda berjaya. Harapan saya anda juga boleh menjadi seorang saintis terkemuka negara dengan bantuan produk saya. Selamat Maju Jaya!

One thought on “Temuduga SPA Jawatan Pegawai Sains Gred C41

  1. nk tya,bper price untuk ebook ni?ebook ni sesuai untuk semua jawatan pegawai sains ker?sy mohon pegawai sains forensik

    ReplyDelete

Masyafiq.My. Powered by Blogger.

Blogroll